دانلود فایل راهنمای ایجاد فروشگاه

چطور می تونم عضو بشم؟آیا عضویت در سایت اجباری است؟

عضویت برای دیدن سایت اجباری نیست ولی جهت ثبت سفارش ثبت نام در سایت باید انجام گیرد.کاربر میتواند از بالای صفحه با مراجعه به بخش ثبت نام به راحتی در سایت ثبت نام کند.

نرخ تعرفه های هر فروشگاه بر چه مبنایی است؟

تعرفه های فروشگاه های موجود در پرینت اپ آزاد بوده و کاربر آزاد است به دلخواه خود سفارش را به فروشگاه دلخواه ارجاع دهد.

سبد خریدی که کاربر برای فروشگاه دارد قابل تغییر است؟

خیر، هر کاربر میتواند با توجه به هزینه های تعرفه های اعلام شده به ازای هر فروشگاه سبد خریدی داشته باشد.برای مثال فروشگاه اول تعرفه های برگ های A3 را دارد و فروشگاهی دیگر فقط A4 را در تعرفه ها دارد. از این رو با توجه به خدمات و قیمت های مختلف فروشکاه ها ازاد به انتخاب تعرفه های متفاوت می باشند.

مراحل ثبت سفارش پرینت به چه صورت است؟

  1. ابتدا در سایت ثبت نام کنید،
  2. سپس شهری را که در آن ساکن هستید انتخاب کنید.
  3. تعرفه های فروشگاه ها را با هم مقایسه کنید
  4. فروشگاهی که تعرفه ی مناسب تری دارد را انتخاب کنید
  5. ابتدا تعرفه را انتخاب کرده سپس اطلاعات چاپ شامل تعداد صفحات، تعداد سری چاپ، توضیحات فایل و فایلی که باید چاپ بشود را آپلود کرده و به سبد خرید اضافه نمایید.
  6. مشابه مرحله 5 میتوانید اقلام سبد خرید را افزایش دهید.
  7. وارد سبد خرید شده و نام تحویل گیرنده و شماره موبایل ایشان و همچنین آدرس پستی خود را وارد کنید. در این فرم هزینه پیک برای شما محاسبه می شود.
  8. وارد درگاه پرداخت شاپرک شده، مبلغ را به حساب پرینت اپ واریز کنید.
  9. بعد از اعلام موفقیت در پرداخت، پرینت اپ به فروشگاه اطلاع می دهد که سفارش جدیدی دریافت کرده است.
  10. کاربر بعد از زمان اعلام شده ی فروشگاه در پروفایل فروشگاه، می توانید سفارش را در آدرسی که اعلام کرده بود تحویل بگیرد.